Monday, August 29, 2011

Sucky Mondays

             Hello my blog followers! Well tomorrow is the moment I have been waiting for since I could first remember what college was. Tomorrow I will be attending Santa Monica college to take my first 2 classes ever in college, I feel sort of nervous I guess cause its a new experience and a new school but hopefully everything goes well tomorrow and hope to have some good things to say about my first day in college tomorrow "].

              Another thing I want to talk about is Lil wayne. Don't get me wrong Lil wayne is a beast at rapping, I love all his albums especially Carter 4 (which was really good go check it out) but I dont seem to understand why he tries to fit in so much, why is he trying to skate lol? It made me laugh watching this video Im gonna post of him skating. Lil wayne is already cool why try so much, but anyway much respect to him!

Lil wayne skating in Tampa!


26 comments:

  1. He's either targeting a new demographic, or he is trying to have fun or...he is trying too hard to fit in...who knows. What i know is that him and his crew suck pretty bad at skating hahahah

    ReplyDelete
  2. Yeah, I loled when I saw him skating.

    ReplyDelete
  3. you going to SMCC? I love KCRW, listen to it all the time.

    ReplyDelete
  4. He probably got paid to endorse the place!

    ReplyDelete
  5. Well, he skates better than me. :/

    ReplyDelete
  6. relax. everything will be fine.

    ReplyDelete
  7. Good luck! Lil Wayne's guitar playing is almost as funny as his skating!

    ReplyDelete
  8. Strange seeing him that stiff.

    ReplyDelete
  9. I hate LW. Hate! :D

    Good luck with your classes, mate! :)

    ReplyDelete
  10. Santa Monica College! That's not too far from me. Good luck!

    ReplyDelete
  11. great post
    i like your blog (:
    +follow

    ReplyDelete
  12. i never knew lil wayne could skate!

    ReplyDelete
  13. lol. im better than someone at skating lol :D

    ReplyDelete
  14. Wow, good luck man! You'll do well, I'm sure of it! :)

    ReplyDelete
  15. Oh I'm a bit late, but I hope it went good!

    ReplyDelete
  16. Yeaaaaaah...I respect ya, bro, so I ain't gonna get on ya 'bout Lil' Wayne. I remember when he was hiding behind trash cans while the rest of CMM was actually on the stage doin' shit.

    I'm just sayin'~!

    Anyway, dude congrats on gettin' into college bro! Remember to keep your studies foremost, especially what with all the social temptations, y'knowwhatImean?

    ReplyDelete
  17. Well yeah! those days are so weird. It will be awesome in no time.

    ReplyDelete
  18. Try and enjoy your college experience if you can!

    ReplyDelete